poniedziałek, 28 maja 2012

Dzień 27, 28, 29, 30, czyli to już jest koniec...

Książka, którą byś napisała, gdybyś umiała.

Mam wrażenie, że już wszystkie tematy zostały wyczerpane. Gdybym kiedykolwiek zabrała się za pisanie książki...stworzyłabym powieść w stylu Klubu Dumas Arturo - Perez Reverte. Chyba...

Książka, której przeczytania bardzo żałujesz.

Nie czytam książek, z którymi obcowanie nie sprawia mi przyjemności. Bez żalu odkładam taką lekturę. Jednak zdarzyło mi się przeczytać książkę słabą i nudnawą (np. Cenę wody w Finistere, o której wcześniej pisałam). Czy żałuję? Nie, jakieś doświadczenie to było, a widocznie nie chciałam przerwać czytania.

Autor, którego omijasz.

Monika Sawicka
Danielle Steel
Nora Roberts

Pewnie jest więcej nazwisk, ale w tej chwili nic nie przychodzi mi do głowy.

Autor, którego wszystkie książki czytasz.

Manuela Gretkowska
Hanna Kowalewska
Małgorzata Musierowicz
Carlos Ruiz Zafon
Jonathan Carroll
Marta Fox
Elizabeth Kostova

Tyle.
Oficjalnie kończę wyzwanie 30 dni z książkami. Było miło. Zweryfikowałam swoje poglądy na niektóre sprawy, zwierzyłam się publicznie, ale delikatnie, więc będzie mi wybaczone...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...