czwartek, 24 września 2015

Świat według Thekli.

Barbara Dubus
Thekla i jej chłopakowy świat
Wytwórnia, 2010


Thekla ma osiem lat i trzech starszych braci.


Barbara Dubus przez rok fotografowała codzienność Thekli.


Stworzyła portret rodziny. Bardzo prywatny i szczery.


Miłość. Rywalizacja. Wrażliwość. Zabawa. Niebanalne fotografie wzbogacone słowami ośmioletniej dziewczynki, która komentuje rzeczywistość i przez którą momentami przemawia filozof.




Odkąd zobaczyłam tę książkę na blogu paranoid android bardzo chciałam ją przejrzeć. Instynktownie czułam, że spodoba mi się i pomysł, i wykonanie. Do zakupu zniechęcała mnie jedynie cena, a w bibliotece tego tytułu nie znalazłam. Kilka dni temu trafiłam na Theklę... w Dedalusie. Kosztowała mnie całe 8 zł. Dobrze wydane 8 zł:)
Przy okazji znalazłam również Fotobiografię Ryszarda Kapuścińskiego, którą otrzymałam w prezencie gwiazdkowym. Cena okładkowa to 79 zł, na dedalus.pl - 18 zł. Warto, bo to piękny album, pełen fotografii i mądrych słów.



5 komentarzy:

  1. No i zajrzałam do DEDALUSA.. Zapakowałam koszyk na dość pokaźną kwotę ... a potem szybko uciekłam z tego składu tanich książek... Ach.. muszę jeszcze dobrze przemyśleć te zakupy bo niebawem w Szczecinie Kiermasz Książki Przeczytanej... A miejsca na półkach brak.. Ale rzeczywiście świetne ceny mają! Książki R. Dahla od 3 zł!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zaglądam, kiedy szukam konkretnej książki, bo już się zdarzało, że w "normalnej" księgarni cena okładkowa, a w Dedalusie promocyjna:-)

      Usuń
  2. Dedalus? A przecież miałam nie kupować na papierze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu odmawiać sobie takiej przyjemności? Od czasu do czasu...

      Usuń
  3. Urzekają komentarze ośmioletniej Thekli - a to o tym, że pragnie być ciągle mała, bo jest mama i tata i bracia i kociak - wzruszające.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...