poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Lato i blog, a właściwie lato i blogowe zaniedbania:)

Lipiec minął niepostrzeżenie. Przeczytałam trzeci tom cyklu z Harrym Holem, czyli Czerwone gardło Nesbo i autobiograficzną opowieść Elżbiety Krzyżaniak W cudzych butach. Niewiele, ale zaległości w pisaniu o książkach sięgają czerwca, kiedy to czytałam więcej, ale nie mogę się zebrać i kilkunastu zdań skrobnąć o pięciu w sumie lekturach czerwcowych. Nie wiem, kiedy wena powróci, więc nie będę niczego obiecywała. Widać, lato nie sprzyja blogowemu życiu. I dobrze, latem życie toczy się gdzie indziej...










4 komentarze:

  1. Stosik przebogaty na ostatnim zdjęciu to przeczytane stronice, a czy może jeszcze przed Tobą? "Powtórnie narodzony" tak zawrócił mi w głowie, że jeszcze do tej pory nie jestem w stanie o nim pisać, a było to kilka miesięcy temu... Temat Sarajewa powrócił do mnie tak mocno, że i "W oblężeniu. Życie pod ostrzałem na sarajewskiej ulicy" Barbary Demick przeczytałam jednym tchem. "Sońkę" czytam, właściwie to jestem na początku, moja wrażliwość nie wytrzymuje, bo płaczę na niektórych zdaniach - taki język!!! Hugo-Bader - w zamyśle. "Latem życie toczy się gdzie indziej..." trafnie napisane. Dziewczynki jak marzenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To książki, które będę czytała:) Wierzę mocno, że każda z nich okaże się wartościową lekturą.

      Usuń
  2. moim zdaniem "Sońka" to chyba jedna z ciekawszych książek już nawet nie roku, ale dekady. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj skończyłam "Sońkę" czytać. Mocna i ważna powieść. Nie do opisania.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...