poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Letnie nabytki.

Lato nie sprzyja czytaniu, ale kilka nowych książek pojawiło się na półce. Wszystkie tytuły zakupiłam w bardzo atrakcyjnych cenach:) Kierowałam się jednak nie tylko "taniością" książek - wybrałam te, które mnie zainteresowały:
"Czarny lód" Anne Stuart (z podaja) już przeczytałam i kilka słów niedługo napiszę;
"Rozbitkowie. Rzecz o paryskich kloszardach" - z powodu ślepej miłości do Paryża i słabej wiedzy na temat kloszardów;
"Pustkowie" - wpływ "Czarnej dziewczyny, białej dziewczyny", która to rozbudziła zainteresowanie twórczością Oates (świetna jest również "Dziewczyna z tatuażami");
"Lato polarne" - zachwalane na wielu blogach, więc uległam;
"Notatki o skandalu" - film zrobił na mnie wrażenie;
"Na szlaku koki", "Niedziela na basenie w Kigali", "Diamenty we krwi", "Śmierć króla Tsongora" - te książki sprzedawano za tak śmieszne pieniądze (2zł - 4zł), że nie mogłam ich nie kupić; tym bardziej, że dotyczą problemów innych kultur, antropologii i, pośrednio, podróży;
"Szukając Alaski" - to powieść dla młodzieży i skusił mnie opis na okładce;
"Księga bez tytułu" - skorzystałam z promocji w Świecie Książki;

4 komentarze:

  1. no ciekawam bo tylko lato polarne znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pustkowie" to póki co mój numer 1 jeśli chodzi o prozę Oates, choć tak niepodobna do innych. W każdym razie niesamowita i nietuzinkowa książka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Będę czekać na recenzję "Pustkowia" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...