środa, 28 stycznia 2009

Neil Gaiman "Księga cmentarna"

Nie wiem, czego się spodziewałam. To moje pierwsze spotkanie z autorem i spotkałam się z nim dzięki Ani. Sama pewnie nie sięgnęłabym po tę książkę.

Jest fajna. Dobrze się czyta. Człowiek zostaje na początku zaciekawiony i brnie dalej...po trupach.

Jest fajna, bo przedstawia życie pozagrobowe tak, że momentami bardziej mi się podobało niż to doczesne.

Jest jakaś historia nieskomplikowana. Jest trochę mądrych rad, które znaleźć mogą zastowanie nie tylko na cmentarzu. Jest czarny humor, podobno charakterystyczny dla Neila Gaimana, ale wypowiadać się na ten temat nie będę, bo po przeczytaniu jednej książki autora ciężko wyrokować, co jest dla niego typowe.

Jest fajna. Po prostu.

4/6

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem książka jest fenomenalna :) już kupiłam kolejne tego autora. Chętnie pożyczę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przyjmę...:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...